Pij na zdrowie - jogurty, kefiry, maślanki

Lato i początek jesieni to najlepszy czas na doładowanie organizmu. Bogactwo warzyw i owoców w diecie sprzyja gromadzeniu witamin i składników mineralnych w naszym ciele. Oczywiście niektóre ze składników powinniśmy dostarczać na bieżąco, inne są magazynowane na nieco dłuższy czas.

Ostrożnie z suplementami

Wiele osób stosuje suplementy regularnie lub „od czasu do czasu”, w celu poprawy ogólnego stanu zdrowia, bądź z konkretnej przyczyny na przykład, aby polepszyć wygląd włosów, paznokci czy skóry, zwiększyć pamięć i koncentrację lub wspomóc organizm w walce ze zbędnymi kilogramami.

Jarmuż dla każdego

Choć mało popularny w Polsce cieszy się dobrą sławą w Europie Zachodniej, gdzie spożywa się go w postaci gotowanej oraz jako dodatek do surówek.

Fast food w domu

Czym są produkty typu fast food? Dla jednych to ostateczność, gdy nic innego nie ma w domu lub brak czasu „zmusza” do radykalnych rozwiązań, dla innych żywność, którą chętnie jedzą „od święta” a dla niektórych niestety codzienność…

Jak przyspieszyć tempo metabolizmu?

Często przy okazji stosowania diet, głównie odchudzających słyszymy pojęcie metabolizm, przemiana materii, tempo metabolizmu. Co to właściwie jest metabolizm i dlaczego tak istotna dla naszej sylwetki jest jego szybkość?