Fit & Easy na pikniku kulturalnym Gazety Wyborczej

Prawie 30 tys. osób odwiedziło w sobotę warszawską Królikarnię i  Piknik Kulturalny „Co Jest Grane” Gazety Wyborczej.

Drugi rok z rzędu na tej wspaniałej imprezie była obecna również marka Fit&Easy. 

Mieszkańcy Warszawy, którzy tam przybyli, mieli okazję uczestniczyć w koncertach, spektaklach, pokazach filmowych i skosztować specjałów przygotowanych przez warszawskie restauracje oraz markę Fit&Easy. W Królikarni, przez cały dzień, trwała degustacja produktów Fit&Easy. Można było samodzielnie skomponować swoją wersję sałatki na bazie gotowych mixów sałat, a dla mniej cierpliwych – przez cały dzień była bardzo duża kolejka – oferowano zakup gotowych sałatek w różnych smakach. Punktualnie o godzinie 15.00 rozpoczęło się kulinarne show z Jankiem Kuroniem w roli głównej, który specjalnie na tę okazję przygotował piknikowe przepisy na bazie mixów sałat. Jak widać na zdjęciach, pokaz skupiał dużą uwagę, a przygotowane przez mistrza sałatki cieszyły się ogromnym powodzeniem. Wspaniała pogoda sprawiła, że stoisko Fit&Easy było oblegane do późnych godzin wieczornych.