Fit&Easy na Gali „Szlachetnej Paczki 2015”
Fit&Easy na Gali „Szlachetnej Paczki 2015”
16 stycznia 2015 r. świętowaliśmy sukces XIV edycji „Szlachetna Paczka”. W warszawskim klubie Stodoła zgromadzili się darczyńcy, przyjaciele, dziennikarze, partnerzy projektu i wolontariusze „Szlachetnej Paczki”. Jak co roku firma Green Factory zadbała o smak i wygląd potraw, które serwowano podczas gali. Dania i przekąski przygotowywane przez kucharzy były komponowane na bazie świeżych warzyw i mieszanek sałat Fit&Easy.
Marka Fit&Easy policzyła się z cukrzycą!
Marka Fit&Easy policzyła się z cukrzycą!
11 stycznia 2015, po raz dziewiąty wystartował Bieg „Policz się z cukrzycą”. Pięć tysięcy pakietów startowych – z których całkowity dochód zasilił konto WOŚP – rozeszło się błyskawicznie. Podobnie jak rok wcześniej, partnerem tego wyjątkowego biegu była marka Fit&Easy. Każdy biegacz, który przekroczył linie mety, otrzymał medal oraz gotową mieszankę sałat „Fit&Easy”.
Kampania reklamowa czyli Fit&Easy w telewizji!
Kampania reklamowa czyli Fit&Easy w telewizji!
8 listopada 2014 r. wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna promująca mieszaki sałat Fit&Easy i mono produkty. Koncept reklamowy został podzielony na 3 spoty 15 sekundowe, a wyróżniał je dowcip i animacja 3D. Dwa odcinki były poświęcone mieszankom sałat Family i Active, a w trzecim główne role zagrały: szpinak, roszponka i rukola. Bohaterami spotów są paczki Fit&Easy, które wykorzystując humor sytuacyjny i słowny prezentują kluczowe benefity produktów – zdrowe, umyte i gotowe do jedzenia.